مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-09حوادث

اخبار پلیس مازندران | از رهایی گروگان تا دستگیری عامل شرارت


فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، از دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در کمتر ازنیم ساعت با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، از دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در کمتر ازنیم ساعت با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد قمه کشی در  سطح شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی محمودآباد بیان کرد: با توجه به اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، ماموران انتظامی  پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند عامل قمه کشی را در کمتر از نیم ساعت شناسایی و در یک عملیات موفقیت آمیز در اقدامی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

حسین زاده با بیان اینکه متهم که از اراذل و اوباش بوده  علت خود را از این کار مصرف مواد الکلی عنوان کرد،خاطرنشان کرد: متهم اقدام به شرارت و قمه کشی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از خیابان های اصلی کرده بود پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در پایان تاکید کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهیم داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار پلیس مازندران | از رهایی گروگان تا دستگیری عامل شرارت

اخبار پلیس مازندران | از رهایی گروگان تا دستگیری عامل شرارت